• Vasaloppsrodden 2024

Välkommen till en av årets stora utmaningar! Från Sälen till Mora på roddmaskin. När startskottet för Vasaloppet avlossas i Sälen söndagen den 3 mars kl 08.00 börjar vi också ro i fäders spår (fast i vår båthall). Loppet varar ca 4 timmar. Tiden vi ror beror på hur snabbt vinnaren i Vasaloppet åker skidor. Vi följer allt på vår storbildskärm. Läs mer om evenemanget och hur du anmäler ditt lag här Stockholms Roddförening 7 feb 0kommentarer
  • SRF återöppnar skridskobanan från 1882

Tillsammans med Stockholms Allmänna Skridskoklubb firar vi 142 år sedan vi öppnade skridskobanan vid båthuset för första gången. Med (förhoppningsvis) fin is, grillad korv och varm choklad välkomnar vi dig lördagen den 17/2 klockan 12.00-14.00! Se mer information om evenemanget i inbjudan här OBS! Om isen bedöms att vara för osäker att åka på kan vi istället glädjas av varandras sällskap, tar en titt på föreningen och njuter av gratis varmkorv, såväl animalisk som vegetarisk. Välkomna! Stockholms Roddförening 7 feb
  • Nya klubbkläder

Uppdatering april 2024: Alla som har beställt klubbkläder har fått en information om att leveransen är försenad. Om du är i behov av tävlingskläder, kontakta ordförande. Nu finns det möjlighet att köpa nya klubbkläder. Vi testar en ny kollektion och kläderna ska beställas senast den 14 januari. Du når vårt utbudet via den här länken Använd lösenord SR_1880 Se mer information här Stockholms Roddförening 5 jan
  • Kallelse till årsmöte i SRF den 30 november kl. 18.00

Den 30 november klockan 18.00 är det dags för årsmöte i föreningen. Mötet kommer att hållas i båthuset, Lidovägen 22. I anslutning till mötet serveras middag till en kostnad av 50kr. Årsmöteshandlingar kan laddas ner här (ny version publicerad 2024-11-22, nytt budgetförslag) Stockholms Roddförening 31 okt 2023
  • SRF Arbetsdag 14 oktober 2023

Lördag den 14 oktober är det arbetsdag. Vi träffas vid båthuset kl 9.30 och efter väl förrättad arbetsinsats bjuder föreningen på något att äta och dricka. Stockholms Roddförening 7 okt 2023
  • Visa fler nyheter