Beställning av SRF-kläder via Trimtex senast 1 maj

20 APR 2016 22:00
Stockholms Roddförening har hittat en ny samarbetspartner för tillverkning av klubbkläder. Detta på grund av att vår tidigare partner JL-racing blivit lite för dyra när dollarn gått upp. Den nya är Trimtex.
  • Uppdaterad: 08 JUN 2016 02:28

Trimtex är ett svenskt företag, välkänt inom branschen. De arbetar med många idrotter men är kanske mest känd för sina skidkläder. Trimtex ger oss möjligheten till en bred och prisvärd kollektion av SRF-kläder. Vi hoppas att våra medlemmar ska bli nöjda och att detta samarbete kan fortsätta några år framöver och att vi ska kunna öppna webbshopen 2-3 gånger året.

Hur beställer jag?

Gå in på länken: www.trimtex.se/customer/StockholmsRodd

Skapa ett konto och ange teamkoden: sthlmrodd sedan beställer du de kläder du vill ha. 1 maj stänger shopen och kläderna kommer hemskickade till dig under vecka 25. Styrelsen tycker att det är viktigt att vi använder klubbkläder och har därför  beslutat att om du beställer någon av jackorna, trainer, performance eller fusion så får du en träningströja (Free t-shirt) som klubben beställer och ger dig vid tillfälle. Om du inte önskar samma storlek som jackan meddela Tobias Wallerius.

För dig med Nordea som bank, tänk på bankens nya rutiner och gå in och aktivera funktionen för kortköp.

Får jag prova kläderna?

SRF har fått provkläder i de flesta storlekar. Det finns möjlighet att komma ner till SRF och prova vid följande tillfällen:

Lördag 23 april mellan 10.30-11.30. Ansvarig Eli Zlotnik

Söndag 24 april mellan 11-12. Ansvarig Tobias Wallerius

Måndag 25 april mellan 17-17.45 Ansvarig Josefin Berglund

Onsdag 16.30-17.15 Ansvarig Bo Berglund

Lördag 30 april mellan 10.30-11.30. Ansvarig Eli Zlotnik

Vid intresse kan det bli fler tillfällen.

Trimtex beställning SRF april 16Trimtex beställning SRF april 16

Frågor?

Tobias Wallerius, 070-342 82 24, This is a mailto link

Skribent: Tobias Wallerius