Nytt samarbete med Trimex om SRF-kläder

14 APR 2016 16:12
SRF har hittat en ny samarbetspartner för tillverkning av klubbkläder. Detta på grund av att vår tidigare partner JL-racing blivit lite för dyra när dollarn gått upp. Den nya är Trimtex.
  • Skapad: 14 APR 2016 16:12

Ett svenskt företag välkänt inom branschen. De arbetar tillsammans med många idrotter men är kanske mest känd för sina skidkläder. Nu har de tagit fram en klädkollektion till oss innehållande allt från mössa, pannband till tränings- och tävlingskläder.

En webbshop kommer att vara öppen från 18 april till 1 maj för en första beställning.Du får sedan dina kläder hemskickade 6 veckor efter sista beställningsdatumet. För att vi vill att ni ska köpa dessa kläder har styrelsen bestutat vid denna beställning kommer alla som köper en jacka få en kortärmad träningströja. Mer info om detta kommer.

På lördag i samband med arbetsdagen är första chansen att prova kläder i diverse storlekar. Den fullständiga kollektionen tillsammans med länken till webbshopen kommer att pupliceras här i början på nästa vecka. Då kommer även fler datum då det finns möjlighet att prova kläder publiceras.

Vi hoppas och tror att Trimtex kan leveraera bra och prisvärda kläder så detta samrbete kan hålla några år framöver och att webbshopen kan vara öppen 2-3 gånger årligen.

Mer info om Trimtex på www.trimtex.se

Frågor?

Tobias Wallerius, This is a mailto link

Skribent: Tobias Wallerius