Tre SM-tecken till SRF

08 MAR 2020 18:20
Tre SM-guld för Stockholms Roddförening vid inomhustävlingen i rodd i Sigtunaskolans (SSHL) sporthall den 7 mars 2020.
  • Uppdaterad: 08 MAR 2020 18:20

Sammanlagt fanns ca 250 aktiva, funktionärer, ledare och supporters med på plats vid Svearodden, när SM i inomhusrodd avgjordes i Sigtuna under lördagen. Föreningen fanns representerad med roddare alltifrån de yngsta juniorerna upp till seniorklasserna för damer och herrar. Eskil Borgh och Arthur Åsberg blev Svenska mästare i singel för seniorer respektive juniorer och rodde även tillsammans till sig ett Svenskt mästerskap för seniorer i dubbel. För övriga resultat klicka på länken "klicka"  eller se på  www.ostrarodd.se och kolla på nyheten "Info om Svearodden".
Föreningen var medarrangör till tävlingarna och vi tackar Bosse, Richard, Frank och Eli för att ni hjälpte till med detta.
E-post: Adressen Gömd